ZELFBEWUSTZIJN ZELFREALISATIE THERAPIE FAMILIEOPSTELLINGEN COACHING SPIRITUALITEIT HEALING CURSUS WORKSHOP OPLEIDING

BETALING- EN ANNULERINGSVOORWAARDEN

BETALING - EN ANNULERINGSVOORWAARDEN

Betalingsvoorwaarden sessie Cliënten

Je ontvangt dezelfde dag nog een factuur van jouw sessie. In deze factuur staat een betaallink, zodat je deze per direct zou kunnen voldoen. Uiterlijk binnen 14 dagen.

Wanneer jij ervoor kiest om een pakket af te nemen van een aantal sessies.

Dan worden voor aanvang van de 1ste sessie van het pakket, het volledige bedrag in een keer betaald, mits er andere afspraken gemaakt zijn, tussen jou en mij.

Annuleren van een afspraak is mogelijk, dit dient een dag (24 uur) van te voren te gebeuren, nadien is het NIET meer mogelijk.  Ik breng dan het volledige dag in rekening.

info@levenskrachtschool.nl ovv annuleren afspraak, naam en dag en tijd.

Betalingsvoorwaarden opleiding en cursussen/workshops door deelnemers en studenten:

• Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u binnen 2 werkdagen van ons een bevestiging.
  • Het lesgeld of inschrijfgeld dient betaald te zijn voor aanvang van de betreffende opleiding-workshop en/of cursus.
  • Tegen extra betaling van € 7,50 euro per termijn, is betaling in termijnen mogelijk.
  • Als de deelnemer besluit om de cursus/workshop te annuleren, is er geen restitutie van het inschrijfgeld. Heeft de deelnemer de volledige reeds reeds betaald en haar/zijn annulering vind plaats minstens 1 week voor de startdatum van de workshop of cursus, krijgt hij/zij het bedrag bijna volledig terugbetaald (zonder het inschrijfgeld). Als de deelnemer zich afmeld binnen de 7 dagen voor startdatum cursus/workshop, dan is hij/zij 10 % van het totale bedrag verschuldigd.
  • Als de deelnemer besluit om de opleiding SEC te annuleren, is er geen restitutie van het inschrijfgeld. Heeft de deelnemer de volledige reeds reeds betaald en haar/zijn annulering vind plaats minstens 3 weken voor de startdatum van de opleiding SEC , krijgt hij/zij het bedrag bijna volledig terugbetaald (zonder het inschrijfgeld).
  • Als de deelnemer zich afmeld binnen de 21 dagen voor startdatum Opleiding SEC, dan is hij/zij 15 % van het totale bedrag verschuldigd.

Annulering door Levenskrachtschool

Bij overmacht behoudt het levenskrachtschool zich het recht voor een workshop, cursus of opleiding te annuleren (bijvoorbeeld bij te weinig deelname om een cursus kostendekkend te organiseren).

De ingeschreven cursisten zullen onmiddellijk van dit besluit op de hoogte worden gebracht en het eventueel reeds betaalde lesgeld wordt volledig gerestitueerd binnen 7 werkdagen.