ZELFBEWUSTZIJN ZELFREALISATIE THERAPIE FAMILIEOPSTELLINGEN COACHING SPIRITUALITEIT HEALING CURSUS WORKSHOP OPLEIDING

INDIVIDUEEL

Welkom bij jouw reis naar Heelheid en Groei

Jij bent uniek, en jouw reis naar welzijn en persoonlijke groei verdient de aandacht die het nodig heeft.

Bij levenskrachtschool begrijpen we dat het leven soms uitdagend kan zijn, en we staan klaar om je te ondersteunen op deze reis.

Waarom een één op één sessie

• Alle aandacht helemaal voor jou en je vraag, je hoeft niets te delen
  • Je kunt je eigen dag(en) en tijd(en) kiezen
  • We kunnen ingaan op jou specifieke thema’s
  • Als een groep belemmerend werkt. B.v.: de drempel is te hoog, nog niet veilig genoeg om je vraag te durven stellen
  • Als je alleen voor een persoonlijke vraag komt en geen behoefte hebt om deel te nemen aan een groepsproces
  • Als je zelf meer controle wilt hebben op het tempo en de intensiteit van werken.
  • Als je komt voor een opstelling: Er kan worden gewerkt met andere voorbeelden of ander materiaal, waarbij het beeld met iets meer afstand tot je komt en gezien wordt
  • Het beeld dat in een groepsworkshop door representanten neergezet wordt kan mogelijk te indringend beleeft word

Wat kan ik jou bieden:

Therapie, Coaching en Counseling

In onze individuele sessies bieden we een veilige, ondersteunende ruimte waar jij kunt praten over jouw emoties, gedachten en zorgen. We combineren verschillende methodes in een holistische benadering, omdat we geloven dat je als geheel moet worden gezien. Dit betekent dat we niet alleen werken aan het verbeteren van je mentale en emotionele gezondheid, maar ook aan het bevorderen van je fysieke, spirituele en sociale welzijn.

Welke methoden zet ik o.a. in de individuele sessies in?

Inzichtgevende gesprekken, therapie, coaching, wandelcoaching, systemisch werken, kleine opstellingen, innerlijk kind werk, dagboek, pri, Lsi, healing, mediumschap, ademhalingstechnieken, emotioneel lichaamswerk, mijn kennis en levenservaring.

Dit is een kleine opsomming welke methoden ik o.a. inzet om jouw te ondersteunen.

Op mijn website, onder de knop methoden, ga ik hier wat uitgebreider op in, en kun je lezen wat deze methoden inhouden. (op dit moment nog in de maak)

Betrokkenheid en Ondersteuning

We luisteren met empathie en begrip naar wat jij te zeggen hebt. Jij staat centraal in onze sessies, en we zullen jouw unieke behoeften en doelen altijd respecteren.

Persoonlijke Groei en Heelheid

Onze holistische benadering richt zich op alle aspecten van jouw leven. We werken samen aan het ontwikkelen van inzicht in jezelf, het vinden van balans, het oplossen van conflicten en het ontwikkelen van effectieve copingstrategieën. Dit zal niet alleen je mentale gezondheid verbeteren, maar ook je relaties, je fysieke gezondheid en je algehele welzijn.

Wat levert het jou op

• Een Dieper Zelfinzicht: Door onze sessies zul je jezelf beter begrijpen, inclusief je gedachten, gevoelens en gedrag.
  • Balans en Welzijn: Je zult leren hoe je in harmonie kunt leven met alle aspecten van je leven, waardoor je je gelukkiger en gezonder voelt.
  • Effectieve Copingstrategieën: Je zult tools en strategieën ontwikkelen om effectiever om te gaan met stress en uitdagingen.
  • Heelheid en Groei: Onze holistische benadering zal je helpen om een diepere heelheid en persoonlijke groei te ervaren op alle niveaus.

Werkwijze

Mijn werk vind plaats binnen een vertrouwelijke setting, waarin er ruimte is voor jou en elke vraag waarmee je komt.

Of je nu op zoek bent naar een eenmalige sessie voor bv. een verhelderend gesprek of een intake/kennismakingsgesprek voor een langer traject, ik ben hier om je te begeleiden en te ondersteunen.

In een intake bespreken we jouw vraag en doelen. In de vervolggesprekken (één op één) zal ik daarna mijn kennis en ervaring en vaardigheden inzetten. Deze stem ik nauw af op jouw belevingswereld en situatie. Ik pas de methoden toe, waarvan ik denk en het gevoel heb dat die het beste bij jouw aansluiten.

Ik heb hierin een begeleidende en ondersteunende rol.

Jouw welzijn en groei zijn onze prioriteit. Samen kunnen we werken aan het creëren van de balans en heelheid waar je naar verlangt.

JE BENT VAN HARTE WELKOM!